Stopování

17. august 2012 at 19:18 | Nyuu-chan |  It's my life.

Tak jo, přišlo to, náhle a nečekaně. Dozvěděla jsem se, že jedem na výlet.
Odjížíme 5., v 6 ráno.

Na trip. První den jsme dojeli do Flensburgu, na severu Německa, přes celý Německo.
Flensburg

Krásnej záliv, na mapě nazvanej jako fjord. Spousta lodí, spousta lidí. Spali jsme u moře. Poslouchali racky. Zkoušeli vodu. Spali ve stanu tam, kde to neni povolený. Na listech v parčíku u moře. Stavěli jsme stan za tmy a brzo ráno ho sbalili. Byli jsme čtyři. Dva a dva. Ráno, když jsme sbalili stan, okusili nožkou slanou vodu, která byla mělká a teplá jako kafe, začalo pršet. Nejdřív drobně. Pak víc. Rozvodnil se malý potůček, tekl úplně mimo koryto. Seděli jsme pod bukem, věci schované pod plachtou. My v bundách. Takhle ošklivě bylo jenom tenhle den. Když už to bylo k nevydržení, prostě jsme se zvedli a šli do Sky!e. Trochu jsme zmokli, ale taky jsme pak trochu uschli pod stříškou, když jsme čekali asi 40 minut na otevření.

A bylo to tady, koupili jsme nějaký pití a šli jsme na výpadovku. Do šílenýho kopce.

Nahoře jsme si trochu odpočali. Ujasnili, kam chceme jet, naším zkušebním stopem. Jeli jsme tedy z Flensburgu do Koldingu. Stoupli jsme si na autobusovou zastávku, kde jezdil BUS tak jednou za hodinu, napsali stopařskou ceduli "Kolding" a čekali. Jako první, asi po patnácti minutách zastavila blonďatá paní, že jede do města, a že nás tak za hodinu, pokud tam budeme, vezme do Koldingu. Tak jsme řekli jo, protože jsme nevěděli, jak to bude dál. Po nějakých deseti minutách přijela paní se žlutou dodávkou, malou, hodila nás dozadu. Měla proužkovaný podkolenky, každou jinou a cestou stavěla na benzíně, protože musela nalít vodu do motoru. V Koldingu (cca 80 km) nás vyhodila v průmyslový zóně na benzínce. Ve městě, který je fakt velký (už v Dánsku) jsme měli sraz s druhou dvojicí. Ti měli problém něco chytit, přijeli po několika hodinách, do centra. Tak jsme se hledali ještě ve městě. Nakonec jsme koupili asi dvě plechovky piva a normální pití a šli hledat místo na spaní. Kvůli Romům je spaní v Dánsku napůl legální a napůl nelegální, ale to jsme nevěděli. Stejně jsme nakonec skončili v takovým skvělým rozmáčeným parku se spoustou pejskařů. Nikdo nám nic neřekl..

Kolding

Z Koldingu jsme (na benzínce) chytli stopa, někam do průmyslový zóny. Byl to starší pán v červeném autě se třemi dveřmi. Tam jsme chytli právníka, kterej nám dal dvě plechovky Coca Coly, bonbóny Hustol, jednu plechovku hnusný dánský limonády a svojí vizitku do Odense, což je asi druhý největší dánský město. Tak nějak jsme se mu, ale, jako městu vyhnuli, protože jsme byli na dálnici a u dálnice. Ten den jsme tam stáli několik hodin, občas pršelo, vlezli jsme do Mc, kde nás trochu oškubali, nevěděli jsme, co si počít, stáli jsme na výpadovce, okolo spousty lidí, nakonec jel jeden "hipízák" v modré dodávce, kterej ale nejel přesně tam, kam jsme chtěli, tak jsme řekli, že ne. Po další hodině nervů, kdy už nás to nebavilo, se již zmíněný pán objevil znovu a já ho rukama poprosila, ať nám zastaví. Zastavil, odvezl nás do Nyborgu. Do městečka před druhým největším evropským mostem nebo něčím takovým. Tam jsme stáli na výpadovce z města několik hodin, chodili jsme se ptát na benzínku, což nesnáší ani jeden z nás a k lidem to musí být protivný. Tak jsme si dali Lidl koblížky, koupili juice a šli se ubytovat. Spali jsme na skvělým místečku, za takovou továrnu, zarostlý trávou a stromkama, nikde nikdo. Nebylo vidět. Na nás, ani ven. Tak jsme se hezky vyspali a ráno šli zpět na místo.

Po několika minutách zastavila paní, že jede do Korsoru (použili jsme ceduli "over the bridge". Tam, na výpadovce u Korsoru, nás vzal nějakej mladej pán, velkým autem, o kousek dál, do Slagelse (taky cedule). Ze Slagelse jsme jeli s nějakým bohatším pánem před Kodaň. Chtěl nás vyhodit jinde, ale musel o asi 10 km dál. Zastavil na skvělým místě, u letiště, kde jezdily taxíky. Tak, po nějaký době, jsme se rozhodli změnit místo. Prošli jsme zahrádkářskou kolonii v Kodani, rozšlápli nevinnýho šneka, viděli mrtvý rámy kol a zbytky skútrů. Nakonec jsme došli na výpadovku, kousek před mostem. Chtěli jsme do Malmö, ve Švédsku. Tam nám po nějaký době zastavili dva muslimové, vzali nás přes most do Malmö, ptali se, jestli máme nějakej kokain. Báli jsme se, že nás unesou a zabijou a prodaj, ale odvezli nás do obchodního centra v Malmö. IKEA a spol. Žádnej obchod s jídlem. V Malmö jsme spali v parku, kousek od dálnice.!!!!

Druhej den jsme šli na sjezd dálnice a tam nás nikdo nebral. Šli jsme zjistit vlak a cestou nás nabral pán, ukázal nám správnej sjezd a dal nám mapu Švédska, kterou jsme do tý doby neměli. Koupili jsme první dánskou čokoládu, pití a colu. Na sjezdu nás nabral pán se saláty, že jede někam naším směrem. Tak jo, vzal nás a vyhodil uprostřed dálnice někde u Halmstadu. Tak jsme si našli sjezd. Přemístili se. Docela daleko. Po pěti hodinách s obědovou přestávkou nás vzal maďarskej kamioňák do Falkensbergu, asi 100 km před Götteborg. Tam jsme už nedoufali, že nás někdo vezme, moc aut nejezdilo, tak jsme nabrali vodu a počítali s tím, že budem spát u moře. Ale na chvíli jsme to ještě zkusili, a vzal nás první Švéd ve Švédsku. Do centra Götteborgu, k nádraží, kde na nás čekala druhá dvojice. Měli už skvělý místo na spaní, tak pro nás jeden došel, přijeli jsme tam asi v půl osmý, a vzal nás na skály.

GTBRG

Druhej den jsme si chtěli projít Götteborg a vykoupat se.
Beach
Tak jsme měli mapu města a šli jsme na pláž. Tu jsme nenašli, obešli jsme celej přístav. Naštvaný a zničený jsme vařili u dálnice a pak jsme šli na starý místo. Druhej den jsme šli na benzínku, ptát se, všichni čtyři, jestli někdo jede tím směrem, kterej potřebujem. Trochu jsme bloudili, tak jsme na tu benzínu došli až po poledni. Po několika hodinách už jsme to vzdali. Našli jsme místo u řeky a tam zakotvili. Kousek od benzíny.
kanál

Druhej den jsme tam šli zase a zase se ptali. Zase nic.

StatoilTak jsme se rozhodli, že se půjdem zeptat do infocentra na trajekt do Frederikshavnu v Dánsku. Odjížděl v 9 ráno anebo v půl čtvrtý odpoledne. Jeli jsme ráno, abychom měli čas najít místo na spaní a vykoupat se.
na lodi

Spali jsme u Baltu na mušličkový pláži.
beach 2Druhej den jsme šli na něco jako autobusovou zastávku a chytli pána, kterej jel do Německa. Tam jsme se taky chtěli dostat, jenže nám řekl, že nás může vzít jenom do Aalborgu. Tam, na tý úplně stejný výpadovce jsme se setkali s druhou dvojicí.
Tenhle den jsme chtěli být ve Flensburgu. Tam nás vzala paní, která jela do Arhus do IKEA. Vyhodila nás na takovým divným místě, parkoviště uprostřed ničeho. Pak nás někdo vzal do Vejle, jeden pán s dcerkou. Odtamtud jsme jeli s manželským párem do Koldingu, kterej ještě nikdy nevezl stopaře. Jsme jejich první stopaři, bylo to skvělý! Vyhodili nás na odpočívadle, kde stejnej večer skončila druhá dvojice. My jsme odtamtud chytili, mým ptaním, pána, kterej jel přes Flensburg do Německa, dal mi zmrzlinu a odvezl nás do centra Flensburgu. Tam jsme nakoupili, konečně za eura, a šli na naší první pláž. Tam jsme byli a čekali, než jsme zjistili, že druhá dvojice nedorazí, až ráno. Tak dorazili,, kolem 2. odpoledne. My leželi na pláži, nic jsme nedělali. Oni koupili pivo, my whisky. Prohodili jsme si to a pili. Oslavovali.
jelly

Druhej den jsme museli vstávat v 6, v 9 09 nám vyjížděl vlak. Ještě jsme stihli koupit svačinu a vyjeli jsme. Svačina nestačila, tak jsem, někde v Lipsku, kde byl zrovna cesťák, spořádala 4 cheeseburgery. Bojovali jsme se zpožděním a nakonec všechno stihli. Nechtěla jsem to stihnout, ale ve 22 05 jsem byla doma. Sama. Oni mě opustili cestou.

Důležitá zjištěná věc, chci se tam vrátit a nechci být tady. Je to tu strašný a děsný a hrozně nudný. Umírám..

touhou... Být... Pryč. S Ním, nejlépe!

JENOM "fotky" přijdou později.

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Nitj-sefni Nitj-sefni | 17. august 2012 at 20:54 | React

Wow, to ti fakt závidim 8-O Něco takového bych taky chtěla zažít... Hlavně, že jste v pořádku :D

2 Lola Lola | Web | 18. august 2012 at 12:26 | React

Krásný. Prostě jen krásný! :)

3 Káťa R. Káťa R. | 20. august 2012 at 19:38 | React

Úžasný, museli jste si to fakt užít :)

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.